Salgs- og leveringsbestemmelser
Danmon Group Norway A/S
Brynsveien 18E, 0667 Oslo, Norge
Telefon: +47- 23 400 400
E-post: info@danmon.no
Danmon Group Norway A/S betjener selskaper med bransjegodkjenning, og et organisasjonsnummer kreves for å handle hos oss. Dersom du ønsker å søke om å bli kunde hos Danmon Group Norway A/S, ber vi deg fylle ut et skjema. Alle kundesøknader behandles manuelt og det vil bli gjennomført en kredittsjekk. Behandlingstiden er vanligvis 1 -3 virkedager.
Partiene
Selger er Danmon Group Norway A/S
Kjøper er selskapet som foretar bestillingen og vil fortsatt kalles kjøpere i disse kjøpsvilkårene.
Pris og betaling
Pris
Hvis du ikke er innlogget, vises kun veiledende priser eksklusiv mva. Som innlogget kunde vil du motta priser eksklusiv mva og eventuelle spesialkostnader og inkludert din eventuelle rabatt. Fraktkostnader legges til i kassen. For enkelte artikler er prisen kun oppgitt på forespørsel, i disse tilfellene kan du trykke på knappen for å få et tilbud
Vi tar forbehold om at det kan forekomme prisfeil på danmonshop.no og at kjøpsavtalen kan heves dersom prisavviket er så stort at kunden burde ha forstått at prisen ikke er korrekt. Vi gjør oppmerksom på at prisene kan endres som følge av forhold som Danmon Group Norway A/S ikke har kontroll over, for eksempel valutaendringer.
innbetaling
Som kunde hos danmonshop.no kan du velge om du vil betale med faktura eller kort. Vi aksepterer alle større debet- og kredittkort. Dersom din bedrift har brukt hele firmakreditten, er det ikke mulig å betale med faktura før den er helt eller delvis tilbakebetalt.
Frakt og levering
Alle varer leveres normalt fra vårt lager i Oslo. Du velger et leveringsalternativ i kassen hvor du også kan se forventet leveringsdato. Leveringsalternativene som er tilgjengelige for deg kan variere avhengig av hvor i landet varene skal sendes. Det er også mulig å hente varene selv fra vårt lager på Brynsveien 18E i Oslo. Fraktkostnader varierer avhengig av hvilket leveringsalternativ du velger og legges til bestillingen når du har valgt det alternativet som passer deg best.
Garanti, reklamasjoner og returer
Produkter på danmonshop.no selges normalt med 12 måneders garanti, med mindre annet er oppgitt. Når du mottar en bestilling fra Danmon Group Norway A/S, er det viktig at du umiddelbart sjekker at leveransen er i samsvar med din bestilling og ordrebekreftelse.
Dersom du har bestilt eller fått levert feil produkter, må du sende inn en returforespørsel innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde ha oppdaget, feilen ved å sende en e-post til info@danmon.no. Hvis du ikke rapporterer feilen til oss innen rimelig tid, mister du retten til å annonsere feilsendte produkter.
Dersom det oppstår feil på produktene du har bestilt fra danmonshop.no innenfor garantiperioden, må du fylle ut og sende inn et RMA-skjema. En autorisert tekniker vil vurdere om feilen helt eller delvis kan dekkes av garantien.
Ved reklamasjon eller retur er kunden ansvarlig for eventuelle fraktkostnader da ikke annet er avtalt.
Service
Vårt verksted i Oslo reparerer og vedlikeholder alle produkter du kjøper hos oss. Verkstedet holder til i samme lokaler som vårt hovedlager i Oslo. For å få service, fyll ut en RMA-søknad. Vi vil da komme tilbake til deg med instruksjoner om hvordan du går frem. Vi gjør oppmerksom på at alle fraktkostnader dekkes av kunden med mindre annet er avtalt.
Personvernerklæring
Retningslinjer for integritet og informasjonskapsler for Danmon Group Norway A/S finnes i vår integritetspolicy.
Endring av vilkår
Danmon Group Norway A/S forbeholder seg retten til å endre kjøpsbetingelsene. Vi gjør oppmerksom på at kjøpsbetingelsene også kan endres som følge av lovendringer.
Andre forhold
Det vises også til våre generelle betingelser for salg og levering